czwartek, 21 sierpnia 2014

Makijaż dzienny z mocniejszym akcentem na usta

Zawsze, jak wracam do blogowania po dłuższej przerwie, czuje się jak amatorka. Robienie zdjęć staje się tak trudną czynnością, o pisaniu notki nie wspominając...  
Moją nieobecność usprawiedliwiam urlopem w Polsce. Ciekawostką jest to, że wróciłam do siebie z nowym cudeńkiem. Malutką 2 miesięczną kocią znajdą. Suzi (bo tak ją nazwałam) nie była okazem zdrowia, ale została już opatrzona i przyjmuje leki i nowa mamusia o nią dba jak tylko może <3



Cały sprzęt do fotografowania został tu w Belgii, więc o ładnych zdjęciach nie byłoby mowy a szkoda! Miałabym co pokazywać: dwa makijaże wieczorowe moje własne + dwa wieczorowe mojej teściowej :-) Byłam z nich naprawdę dumna!

Dziś zaprezentuję makijaż dzienny z mocniej podkreślonymi ustami niż oczami. Tak tak to coś nowego u mnie. Jestem z tych osób, które preferują mocniejsze oczy a usta neutralne. 

Swoich ust mocniej przeważnie nie podkreślam, z uwagi na bliznę, która daje mi w kość podczas malowania ciemnymi kolorami. Jak ich bym nie pomalowała, zawsze jest krzywo i nieestetycznie... Załatwiła mnie tak moja dawna kicia Sonia, gryząc mnie w górną wargę i ją po prostu przecięła na pół :-)


*


*
 Zdjęcia zostały zrobione nową lampą, z którą się dopiero oswajam. Bądźcie więc gotowi na różnorodną kombinację kolorów zdjęć w najbliższym czasie :D


Poniżej paletka i cienie jakich użyłam:


Wykorzystałam paletkę BarryM - Natural glow palette



1. Łuk brwiowy zaznaczyłam białym cieniem.
2. Całą powiekę pokryłam różem dostępnym w paletce.
3. Załamanie powieki zaznaczyłam matowym jasnym brązem.

Pozostałe użyte kosmetyki:

Twarz:

Podkład - L'Oreal Lumi Magique - N3
Bronzer - Chanel - Soleil Tan de Chanel
Róż - paleta BarrM5rt
Puder sypki - Ryżowy transparentny Paese

Brwi:

Catrice - Absolute eye colour - 350 Starlight Expresso

Oczy:

Cienie - Paleta BarryM - Natural glow palette
Catrice - made to stay inside eye - 010 In the mood
Maskara - Essence Maximmum definition 
Korektor - Maybelline instant age rewind - medium 

Usta:

Paese - sexapil - 2

Pędzle: Zoeva.  


Makijaż, zdjęcia jak i notka trwała ładne kilka godzin. Moje zwierzaki nie dają mi chwili spokoju :-) Podczas malowania, fotografowania trzeba je pogłaskać i podrapać, podczas pisania posta, Suzi spodobały się klawisze w laptopie. Ach cudaki <3

Buziaki, Milena!


4 komentarze :

  1. Pieknie! Pasuje taki Tobie delikatny makijaz. :) Bardzo mi sie podoba!!

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuśka :D Ja jednak jeszcze nie jestem przekonana do tego typu makijaży. Moje oczy bez mocniejszego cienia wydają się takie gołe... Pewnie przez tą cholerną jasną tęczówkę i bardzo jasne włosy :P

      Usuń
  2. zdaje mi się że w którejś z polskich drogerii internetowych widziała paletki BarryM. chyba muszę się im bliżej przyjrzeć przy najbliższym przypływie gotówki. :D
    co do robienia zdjęć po przerwie - święta prawda. aparat nigdy nie chce dobrze współpracować. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno gdzieś są dostępne, coraz więcej zagranicznych kosmetyków szybko trafia do Polski. To pewnie przez ten szum, który robią blogerki i you tuberki :P Sama tak mam, jak już coś mi się strasznie spodoba (i nie muszę choć muszę to mieć) to zamówię choćby zza oceanu. Polecam przyjrzeć się bliżej tym paletkom, są jeszcze bodajże 3 wersje kolorystyczne, które z miłą chęcią bym przygarnęła :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)