niedziela, 7 września 2014

Recenzja grafitowych kredek do brwi

Wyraźne brwi są ważnym elementem w makijażu oczu, dopinają wszystko na ostatni guzik. Posiadaczki bujnych i kształtnych łuków, mają zaoszczędzone kilka/kilkanaście minut przed lustrem. Jeszcze kilka lat temu podkreślanie brwi nie było tak popularne. W sklepach nie było też do ich stylizacji aż tyle kosmetyków. Teraz możemy przebierać ile chcemy, bo wybór jest ogromny!

Moje brwi mają popielaty odcień. W zależności od koloru moich włosów stopniowałam ich intensywność, jednak nigdy ich nie rozjaśniałam

Na co dzień, nie noszę mocno wyrysowanych brwi. Poniższe kredki używam najczęściej, gdy mam w planach fotografowanie makijażu.




Od góry:
-LUMENE Blueberry Eyebrow Pencil - 1 grey black
-HEMA Eyebrow Pencil - 02
-FLORMAR Eyebrow Pencil - 403 



FLORMAR. Kredka jest średnio-twarda, miękko się rozprowadza. Naciskiem można stopniować jej intensywność. Jest dobrze napigmentowana, wg mnie najmniej woskowa. Kolor ciemniejszy od kredki z HEBE i jaśniejszy od LUMENE.  Jedynie nie pasuje mi w niej szczoteczka, tego typu są niepraktyczne w użyciu. Jedynie co robią to rozmazują. Myślę, że warto się nią zainteresować. Możecie kupić ją TU<--


HEBE. Dostępna jest w sieci sklepów w BE i NL ale czy w Polsce, nie mam pojęcia. Kredka jest bardziej miękka i woskowa od tej z FLORMAR. Jest również dobrze napigmentowana jak i najjaśniejsza z całej trójki. Daje łagodniejszy, naturalny efekt. Szczoteczka jest nieziemska! Bardzo miękka ale precyzyjna. Kosztowała naprawdę niewiele 2-3€?, a spisuje się świetnie. Warta spróbowania. 


LUMENE. Ta jako pierwsza zawitała w mojej kosmetyczce. Długo jej nie używałam, bo jest niestety dla mnie za ciemna. Jest najbardziej miękka i najlepiej napigmentowana z całej 3. I wielki minus za szczoteczkę i ubogą kolorystykę (3?). Cena ok 20zł.


Macie jakieś swoje ulubione szare/grafitowe kredki do brwi, które możecie polecić? 

Do usłyszenia :-)

2 komentarze :

  1. Wszystkie wygladaja na niebieskie a nie popielate:O Ja rowniez mam ciemne brwi i lubie je podkreslac color tattoo tym pernament toupe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę a już to poprawiałam i wydawało się, że nie jest mocno niebieskie :D Już wgrywam poprawione. Permanent taupe również lubię używać. Aplikacja jego skośnym pędzelkiem nie zajmuje wiele czasu, a efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)