niedziela, 21 września 2014

Recenzja sztucznych rzęs od BornPrettyStore

Nadszedł czas na recenzję drugiego produktu, który dostałam wspólnie z paletką cieni od BornPrettyStore. Chodzi o zestaw 10 sztucznych rzęs:


Post powstał o wiele później niż się spodziewałam, miałam przynajmniej okazję aby dokładnie je przetestować. 

Wstępny post na ich temat znajdziecie TU<--


*


*


A teraz ujęcie z bliska:




Kilka wstępnych słów na temat rzęs:

-Ilość: 10 par sztucznych rzęs na żyłce lub sznurku
-Cena: 8,99$
-Dostępność: Sklep internetowy BornPrettyStore 
-Kolor: Czarny
-Materiał: Sztuczne włókno
-Różne modele w opakowaniu











Przykładowe makijaże, w których użyłam wyżej wymienione rzęsy: (klik w zdjęcie przeniesie Cię na odpowiedniego posta):



*


*


*



i inne:


*



Co ode mnie?
-Rzęsy są naprawdę mięciutkie, elastyczne i super lekkie!
-10 par różnej wielkości, gęstości, długości;
-Bardzo przyjemna cena 8,99$ za komplet aż 10 par rzęs na różne okazje i humor;
-Kilka modeli na żyłce i kilka na sznureczku;
-Z rzęs (po przecięciu) możemy sobie zrobić tzw. 'połówki' i nakładać do zagęszczenia zewnętrznego kącika oka;
-Najbardziej przyjazne naklejaniu, okazały mi się modele na sznurku;
-Modele na żyłce są niesforne w przyklejaniu i trzeba się z nimi sporo napracować;
-Podczas noszenia, praktycznie nie czuć ich na oczach;
-Naturalne modele, naprawdę wyglądają na oczach naturalnie, a te 'z pazurem' fajnie prezentują się do makijaży wieczorowych;
-W żadnym wypadku, nie przypominają typowych chińskich rzęs! Wręcz te z górnej półki;

Jeśli masz ochotę je wypróbować, odsyłam do sklepu BornPrettyStore, gdzie możesz je dostać. Ze zniżką ode mnie 10%, kupisz je jeszcze taniej.



Myślę, że warto mieć taki zestaw w swojej toaletce :)


Do usłyszenia! Buziaki, 
~Milanka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)