piątek, 6 lutego 2015

Uniwersalny makijaż walentynkowy - Makeup geek - Valentines Day

Już niedługo kalendarzowe walentynki - 14 luty. Święto zakochanych, które ma wiele zwolenników jak i przeciwników. Dla osób takich jak ja, każde jest dobrym pretekstem do wzięcia pędzli w dłoń i zmalowania czegoś. W sklepach już sporo tematycznych dekoracji, oferty prezentów w kształcie serca... Tak jak i wiele you tubowych i blogerskich propozycji na makijaż.

Dzisiaj i ja zaprezentuję moją pierwszą propozycję w wersji dziennej. Za kilka dni pojawi się oczywiście druga, w wersji wieczorowej. Moje zeszłoroczne oferty makijaży spotkały się z wielkim uznaniem, mam nadzieję że i w tym roku was nie zawiodę. Poprzeczka postawiona wysoko :-)

A oto co uzyskałam:

Uniwersalny makijaż walentynkowy

Tym razem postanowiłam zrobić uniwersalny makijaż dzienny, który zadowoli większe grono kobiet. Rozumiem, że w tym dniu nie każdy chce używać bardzo wyrazistych kolorów. 

Universal valentine makeup

Oko wykonane w całości z różnych odcieni brązu i szampańskiego perłowego cienia do otworzenia oka. Całość podkreślona kreską, wykonaną czarnym, żelowym eyelinerem z lekko roztartą granicą wewn. kącika (ciemnym brązem). 


Skoro oczy mamy w delikatnej, romantycznej wersji - nie może zabraknąć szminki w soczystym, ciemno-różowym kolorze! Jak dla mnie rzecz nie do obejścia :-) 


Jakich kosmetyków użyłam?

Twarz:

Podkład - Rimmel - Match Perfection - 100 Ivory
Róż - Avon celestial - heavenly nude
Rozświetlacz Revlon - Pure Confection

Brwi:

Cień Catrice - 350 Starlight Expresso

Oczy:

Maskara - Rimmel Extra Super Lash
Korektor - Maybelline instant age rewind -medium & Collection - Lasting Perfection - 1
Eyeliner - Sleek - ink POT
Biała kredka - Catrice kohl
Cienie Makeup geek:
*Vanilla Bean
*Shimma shimma
*Creme Brulee
*Latte
*Mocha

Usta:

Pomadka Flormar - Long wearing - L35


Do następnego!
~Milanka

4 komentarze :

  1. Jest śliczny :) bardzo subtelny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Prostota myślę, zawsze na czasie :-)

      Usuń
  2. Ładny makijaż :) Może wypróbuję na sobie podobny, z jakimś karmelowym cieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam wypróbować. Bardzo proszę interpretuj na swój gust :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)