środa, 4 lutego 2015

Zoeva - Naturally Yours (pierwsze wrażenie, swatche, makijaż)

Tak od dziś zaczynam moją serię 4 postów odnośnie każdej z zakupionych przeze mnie palet Zoeva. (Niestety kilka dni temu zepsuł mi się zasilacz do komputera, więc nie miałam do niego dostępu. Jak pech to pech...) 

Kiedyś tego typu posty robiłam zbiorowo, jednak nie wydaje mi się to dobrym pomysłem, patrząc na końcowy dłuuugi efekt. 

Naturally Yours

No parabens / No mineral oils / No Fragrances / No phtalates / Superior pigmentation / Easy to blend / With vitamin E - Made in Italy


Waga: 10 x 1,5g.
Ważność: 36M od otwarcia.
Cena: (DE) 17.50€. Kupując serię STORY za 4 płacimy 60€, czyli szt. wychodzi - 15€.


Po weryfikacji blogosfery mogę stwierdzić, że jest to najbardziej pożądana paleta cieni Zoeva. Dzięki połączeniu w niej podstawowych i naturalnych odcieni, można nim wykonywać eleganckie makijaże dzienne jak i wieczorowe. Taki Must-have w każdej kosmetyczce. Naturally Yours świetnie sprawdza się, w połączeniu z innymi kolorami reszty palet. 


Odcienie mają wykończenie matowe, satynowe, metaliczne bądź duo chromatyczne
Cienie 1,5g są naprawdę duże (trzeba będzie codziennie je molestować, aby wykończyć przed terminem;)) i świetnie napigmentowane, co zobaczycie poniżej. Zgodnie z obietnicą producenta - cienie świetnie się rozcierają i dla mnie się nie osypywały.


Próbki cieni były nakładane na czystą skórę


Dla porównania: Na zdjęciu jest nałożony cień z palety Rodeo Belle.
Z lewej strony - bez bazy, z prawej - z bazą - Zoeva fix Matte.

Makijaż


Cieni, których użyłam:
Pure, lovely monday, soft & sexy, timeless chic, casual elegance i smooth harmony.


Makijaż z uniesionym zewnętrznym kącikiem tzw. 'kocie oko'.


Na ustach mam pomadkę Zoeva - melting kisses.


Na pewno słyszałyście o konkursie karnawałowym maxineczki ze wspaniałymi nagrodami?
Przygotowujecie się już? Bierzecie udział? :)

Zapraszam na kolejne posty z 3 następnymi paletami: Retro Future, Love is a story i Rodeo Belle. 

~Milanka

4 komentarze :

  1. Piękna paletka! Piękna Milanka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewusia! Powinnas sobie ja sprawic jak i inne z Twojej rodzimej firmy :D A nauke makijazu zostaw mnie, jak sie spotkamy to powiedz tylko slowo, wezmiemy sie za robote:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)