piątek, 30 października 2015

Makijaż na bal, studniówkę, wesele - Prom night vol.2

Dzisiaj chcę wam zaprezentować propozycję makijażu, który możecie wykonać na jakąś konkretną imprezę okolicznościową.  Dla mnie najważniejsza była kolorystyka, żeby była w kolorze jasnego zgaszonego fioletu. Taka kolorystyka będzie pasowała dla każdego.

Oczywiście wszystko jest do własnej interpretacji, można jakiś element dodać (kreskę czy rzęsy). Ja w tym wypadku tego nie zrobiłam, bo zaraz wychodziłam do miasta. Nie lubię chodzić w ciągu dnia w mocnych makijażach (belgijki z reguły się nie malują). Czuje się wtedy jak jakaś kosmitka :-D


Zapraszam do oglądania:



makijaż okolicznościowy

*

makijaż okolicznościowy

*

makijaż okolicznościowy


Tak znowu będę was bombardowała firmą Makeup Geek, ale obiecuje że kolejny makijaż będzie wykonany bardziej dostępną marką. Musicie mi wybaczyć, ale moje ręcę same wędrują po ich cienie :o) 

Jakich kolorów użyłam? (klik w obrazek)



Bada Bing - tworzy 3 w zewnętrznym kąciku oka.
*

Peach Smoothie - cień transferowy. Przyjmie na siebie każdy odcień.

*

Prom night - główny bohater w makijażu, nałożony na całą powiekę ruchomą.
*

Vanilla Bean - uniwersalny cień, który stapia się ze skórą i pozostawia satynowe wykończenie. Użyłam na cały obszar pod brwiami aż do załamania powieki.
*

Unexpected - zaznaczyłam nim załamanie powieki.

Na ustach mam pomadkę Catrice Ultimate Colour - 240 Hey Nude..


Pozdrawiam i życzę wam udanego weekendu!

~Milanka

13 komentarzy :

  1. Przeczytałam wpis o Tobie i z przyjemnością dołączę do Twojego świata i kredek. Świetny makijaż, uwielbiam taki naturalny efekt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tej tonacji :)) Ja jednak na taką okazję zaszalałabym bardziej! Buziaki na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i ja zdecydowanie też! Jakaś kreska i koniecznie sztuczne rzęsy :-)

      Usuń
  3. Piękny makijaż! :D Bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuję! Jednak uważam, że każda będze w nim ładnie wyglądać :o)

      Usuń
  4. mam w tym roku studniowke a twoj make up wyglada powalajaco kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Zawsze możesz użyć tego makijażu jako inspiracji do swojego :o)

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)