czwartek, 7 stycznia 2016

Paczka od Born Pretty Store (przegląd) - sztuczne rzęsy w akcji, pomadka, zestaw pędzli

Witajcie po świątecznej przerwie. Mam nadzieję, że ten okres spędziliście wspaniale i w rodzinnym gronie. Czas wrócić już do rzeczywistości, pełni energii i uzbrojeni w nowe postanowienia zacząć nowy rok :-)


Wracając do tematu postu, miesiąc temu otrzymałam dwie paczki od Born Pretty Store - jedna w ramach współpracy a drugą zamówiłam sobie sama. Mam już u nich też swoje lubiane produkty, do których często wracam. Testowanie nowych produktów to sama przyjemność :-)




Do testowania od firmy z podanych propozycji wybrałam 3 różne pary sztucznych rzęs, pomadkę do ust i zestaw syntetycznych pędzli do makijażu. W tym poście skupimy się tylko na tych produktach.




W moje zamówienie weszło jajeczko do mycia pędzli, dwie pomadki w płynie o przedłużonej trwałości, paleta cieni i klej do rzęs. Post poświęcony przeglądowi mojego zamówienia, pojawi się jako następny.

Zerknijmy teraz na poszczególne produkty z bliska, kliknięcie w zdjęcie przeniesie was do strony sklepu Born Pretty Store.


1. Pomadka do ust Music Flower


Wybrałam kolor #104 jest to ciemna czekoladowa czerwień (patrząc na wkład) po aplikacji kolor wychodzi zdecydowanie jaśniejszy. Nie polubiłam się z tą pomadką. Ma średnią pigmentację i szybko ściera się z ust. Podczas jedzenia w ekspresowym tempie. Spróbuję jeszcze położyć pod nią na całe usta konturówkę, może efekt będzie lepszy.


Jedynym jej plusem jest specyficzny kształt wkładu, co pomaga szybko i precyzyjnie pomalować usta. 

Koszt: 2,30$

*

2. Sztuczne rzęsy Pa Dolly Love


W zestawie znajdziemy 5 par naturalnie wyglądających sztucznych rzęs.


Decydując się na nie, myślałam że będą one normalnego rozmiaru. Okazało się, że jest to krótka wersja - mogą posłużyć jako typowe połówki lub przy mniejszych oczach jako 3/4.


Są lekkie i miękkie. Nie ma problemu z ich przyklejeniem.


Koszt: 5,35$

Rzęsy w Akcji:



*

3. Sztuczne rzęsy Yue er Gong zhu


W zestawie znajdziemy 5 par naprawdę dobrych rzęs! 


Krzyżowe ułożenie włosków, daje efekt lekko dramatycznego pogrubienia rzęs. Idealnie sprawdzą się do imprezowych makijaży. Są odpowiednio sztywne ale i elastyczne. Aplikacja ich jest bezproblemowa.


Taka ilość rzęs wystarczy wam na naprawdę długi czas, jeśli o nie dbacie. Ja jedną parę użyłam już 3 razy i na tym nie koniec. Uważam, że cena jest świetna w stosunku do ich jakości.


Koszt: 2,99$

Rzęsy w akcji:



*

4. Sztuczne rzęsy tzw. połówki


Zestaw zawiera również 5 par sztucznych rzęs - połówek. Są one krótkie i szybkie w montażu na oczach :) 


Taki kształt jest odpowiedni osobom, które chcą podkreślić zewnętrzny kącik oka a nie lubią bądź nie chcą używać tych na standardowym długim pasku. 


Koszt: 1,99$

Rzęsy w akcji:


*

5. Zestaw 4 pędzli do makijażu


Pędzle wykonane są z syntetycznego ale miękkiego i zbitego włosia. Trzonki są urocze - w kolorze metalicznego różu. Do wyboru mamy jeszcze kolor czarny.


Pierwszy od lewej pędzel w ogóle mi się nie podoba. Jest okrągły, sztywny i zbity - nie znalazłam dla niego żadnego zastosowania. Inaczej sprawa się ma do trzech pozostałych pędzli. Są naprawdę fajne! Używam ich do blendowania cieni w załamaniu czy konturowania nosa. 


Koszt: 3,99$


Oczywiście możecie skorzystać z mojego kuponu rabatowego na zakupy z 10% zniżką - MKH10.

W kolejnym poście zapraszam was na drugą część z serii paczki od Born Pretty Store i przegląd mojego zamówienia. Przedstawię wam również trwałe i matowe pomadki o najmodniejszych kolorach minionego sezonu, których było pełno w internecie.

Buziaki
~Milanka

7 komentarzy :

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :o)

Don't understand? Translate :-)